Monday, January 31, 2011

Selamat Hari Tua utk saya..:)


Salam



uiit2...he3..28 thun 0 bulan 2 hari..wah2 lg 2 thun msuk angka 30'an..cm xcaya ja..rasa cm sweet seventeen ja..he3.bila ditenung2 angka 28 thun tu rasa nk cubit pipi ni,nk tmpr pipi ni..betul ke? jawapannya ..BETUL..YES!! aku kne trima kenyataan..kne menjadi lebih mtang selari dengan usia yg semakin TUA..xperlu takut akan angka2 tersebut..yang pasti ia akan sentiasa bertambah dan bertambah..yang perlu kita tkut adalah berapa banyak amalan yang kita buat,berapa banyak ilmu di dada sudahkah kita bersedia untuk menuju ke situ..renung2kan dan selamat beramal..



Aku harapkan dengan angka 28 ni jiwa dan hati aku akan dan semakin tenang dan bahagia..semoga diberi kesihatan yang baik olehNYA.di panjangkn umur,dan dilimpahkan rahmat keatas keluarga kami..moga dimurahkan rezeki..amiin..



kepada mereka2 yang terwish besday sangat dihargai..he3..specially my hubby buchuk thanks myk2 ngn ucapan besday,ngn nyanyian besday di wktu hening pagi (kul 4pg)..hukhukhuk..walaupun adiah specel xde (:() ucapan tu pun dh ckup..:)..aku tau bkn si dia xmau beli tpi xtau taste wife dia cmni..(sedapkn hati..huahua)..



jom lyn pic kt opis smbut besday i...he3..potong kek tu..thanks ija bli kek utk kami..:)










No comments: