CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 26, 2011

murahnya airmata


salam
airmata...mudah sgt menitis,tumpah,jatuh..bkn sejak 2 menjak ni tpi mmg dri azali lg..diri ni sgt sensitif..sgt mudah tersentuh..bila ada bnda yg wat hati ni marah, sakit hti airmata ni la penunjuknya..bila marah nk nangis..bila kecik hati nk nangis..bila sedih mmg confirm la lg laju airmata ni kuar..emm..xtau cmne nk thn xmau bg kuar airmata ni..klu nangis mata jdi bengkak pastu merah pastu xcntik pastu nnti org lain tau empunya diri tgh nangis..huhu..kdg2 cuba thn tpi kuar gak..lg2 skang ni jiwa xtenteram lg la senang nk kuar..huhu..
~~lihat la ke dalam mata saya jika bergenang airmata menunjukkan bahawa hati saya sakit, cubalah fahami   saya

Friday, September 23, 2011

mood ketat


salam

xleh ckp kuat2..nk gelak pun kne control..senyap seribu bahasa dan tegur bila perlu..contohnya abg nk air, abg nak apa2 lg x.,nah duit abg bg tdi (dia bg rm10 suh bli air 100 plus)..kemudian masing2 senyap..aku ngn laptop cenoet ni dan dia ngn laptop dia..
beginilah keadaan bila tugasan memaksa untuk disiapkan..jadinya fokus kne lbih, sbb otak perlu bekerja kuat semaksimum mungkin utk pstikan tugasan siap dgn sempurna..sbb tu la gangguan2 di luar amat di hadkan..begitulah sikap laki aku klu dgn kerja..terlalu obses ngn keje..baguih2..cari duit utk kami..terima kasih abg...sebagai isteri aku kne hormat keadaan dia dan cuba sedaya upaya beri servis yg terbaik..
putri mcm tau2 ja abah dia xleh nk lyn lebih2 mlm ni..elok jam 8 dh lena..dibuai mimpi indah..:). bila sentuh bab mimpi2 ni, mata aku terus bg hint suh tido cpt..huhu..

Hari ni 23 Syawal


Salam
Selamat hari raya Aidilfitri...Maaf zahir batin..masih xterlambat lg kn..sebab kita raya sebulan..
thun ni aku ngn laki aku ngn anak aku raya kt sekinchan..kampung halamanku..Alhamdulillah masih dpt mencium kedua tangan ayah dan bonda..mengucup pipi mereka insan tercinta..Alhamdulillah..
masih berpeluang lg memohon ampun dan maaf kepada insan paling dicintai..hehe..suami ku sayang..dan untuk putri yang semakin agresif..semakin bijak...semakin byk ckp...semakin comey...'selamat hari raya'..jom lyn pic2 raya yg sempat diambik..