CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 28, 2012

jatuh hati


salam

adoila..senang sgt jtuh hati..emm tu la pompuan..bila laki romantik skit adoi la trus cair..dlu jtuh hti ngn seth tan, pastu ngn sufian..tgk ameer pun leh jtuh hati...auuh luruh jntung..pastu skang ni..masa ni...saat ni...jam ni..ketika ini...arghhhh jtuh hati ngn ammar..tolong!!!..cite ni best..lakonan pelakon smua menyentuh hati..meresap dlm jiwa lagi2 nadira ngn ammar..bazli pun ok..tgk lama2 cm pelakon korea lak..emm best2..lps ni xleh ketinggalan..
harap sgt kesudahan happy ending...tpi kesian ngn bazli...sgt menyayangi nadira..byk pengorbanan yg dia lakukan..

lama sgt x update blog ni..sedih rasanye..byk sgt bnda nk wat..bila hati seronok, bila jiwa tenang bila idea ada bru la jari jemari  ni rjin nk ketuk keyboard..maka terhasil la post ni..hihi..

Tuesday, January 17, 2012

Saya Nak....


Salam...

pejam celik pejam celik ...dah masuk thun 2012..skang ni pun dh 17 jan 2012..umur makin meningkat..muka makin menunjukkan unsur2 ketuaan..tpi klu jiwa muda muka pun awet muda kan..tpi bkn ini yg difokuskan untuk azam thun ini..Apa yang ingin dicapai adalah untuk memperbaiki diri, emosi, jasmani dan rohani..sangat-sangat penting untuk dititikberatkan..nak jadi lebih sabar, nak jadi lebih rajin, nak jadi lebih sihat..xnak marah-marah, xnak sombong, xnak ada hasad dengki, xnak menunjuk2..YUP!! saya sahut cabaran itu..Yang lebih penting saya nak JAGA SOLAT saya..saya NAK JAGA AURAT saya..saya nk tutup aurat, saya nak solat tepat pada masanya..

Saya nak jadi mama yang terbaik untuk putri..xmau marah-marah putri..saya nak jaga putri sebaiknya..berikan pelajaran sebaiknya supaya menjadi anak yang cerdik dan solehah..dah tentu saya nk jadi isteri yang baik untuk suami..cantik dan menawan di mata suami..(hehe)..Ini adalah azam saya tiap2 tahun..Moga hari ini menjadi titik tolak kejayaan menggapai azam yang di inginkan..

p/s : sgt skema kan (hehe)
      psssst ada stu lagi azam yg nk di capai thun ni...saya nk kurus..kurus cm zaman anak dara dlu..hehe