CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 14, 2011

Durian~ohh durian..


salam
musim buah2an sudah kembali..Alhamdulillah kt sini smua buah menjadi..thun lepas buah cempedak je menjadi ngn elok..durian pun xberbuah..tpi kali ni puas mkn durian..siap leh jemput sedara mara mkn pulut durian..

pagi ni kami sarapan nasi lemak bersama pulut durian bersama cempedak goreng..hehe..sblum p keje rembat seulas durian..sgt gebu dan amat lemak sekali..hihi..sedapkan..tpi ada gak insan yang xmenyukai kesedapan durian ni..lain xbukan dh tentu la hubby aku ..

hubby aku adalah insan yang paling membenci raja buah ni..keharuman buah ni bagai mencucuk2 kepala dia..sampai kan dengan bau ni membuatkan tekak dia meloya dan bakal mengeluarkan isi perut..sangat kuat penangan durian ni..huhu..dan aku sebagai isteri yang mithali amat la menghormati kebencian dia terhadap durian makanya setelah mkn durian hendaklah terus menggosok gigi dan dilarang berckp ngn dia sebelum mulut kita bersih dari bau durian..huhu..apabila bapa xsuka makanya anak dara kecik aku pun amat tidak suka dgn durian..byk kali percubaan di buat namun semuanya gagal..hehe..mana tumpah kuah klu bkn ke nasi.. 

tpi bgi aku rasa rugi klu org tu xsuka ngn durian..durian raja buah..maksudnya boleh dianggap durian adalah buah paling sedap antara banyak2 buah di dunia ni..kn rugi klu kita xrasa buah paling sedap ni..huhu..btul x..:)


0 comments: