CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 12, 2011

~~Teratak Kami~~


Salam

Alhamdulillah..walaupun x siap sepenuhnya teratak kami ia telah berdiri gah di tengah2 hutan.huhu..macam hebat sgt je..hihi..padahal rumah cenonet ja..huhu...rumah kami seperti berada di tgh hutan yang tebal..huhu..tetapi pada hakikatnya adalah ditengah kawasan lapang..sebelah tanah sawah..disebabkan tuan punya tanah sebelah rumah kami x menjaga kawasan ia seperti hutan yang tebal..
 nampak kan ketebalan hutan tu..sekarang dalam proses men'clear'kan kawasan tersebut..kami dh mintk tuan tanah membersihkan kwsan tersebut..dan alhamdulillah mendapat kerjasama..dan rumah kami jeng jeng jeng..

rumah cenonet kami..hikhikhik..xsiap sepenuhnya lagi..cat xsempurna lg..gril tak siap pasang lg..mcm2 hal yang kecik xsiap lg..huhu..tiap petang kami akan jenguk teratak cenonet ni..
yang ni kami ambik dri umh jiran..huhu..nak tau umh jiran kami org omputih..dri kanada..huhu..nnti kami cite pasal ms gail patrick..(klu xsalah cmtu la ejaan nye).ok2, jmpa lagi lain waktu..:)

0 comments: