Tuesday, December 14, 2010

Selamat pagi...Hari yg emo..

salam semua...
assalamualaikum kepada muslimin dan muslimat...moga ari ni membawa 1000 kebahagiaan kepada anda..pagi-pagi tadi ad perkara yg wat aku geram...bkn geram ngn manusia tpi geram ngn mesin yang berfungsi membasuh baju...aku start mulakan mesin tu kul 5 pg..yg aku geram smpi kul 7.30 xabis2 lg..apa ke jadahnya ni..dh la nk mai awal...ngn susu puput abis lak..huhu..stress2..dh la mmg emosi tgh xstabil ni..maka mangsa geram ni tertuju kt hubby aku...sabar naa...hubby aku la yg angkt bju bash..sidai bju pun muka masam ja..bila ingt blik lawak ja..ngn mesin bsuh pun nk marah..apa kes..jgn ikutkn sgt perasaaan emo tu..semua mainan perasaan...hehe..nk kuatkn smgt,nk sonok2,nk happy2...xmau marah2,xmau sedih2...biarla org nk wat pe kt kita yg penting kita jaga hati kita jgn smpi sakit hati..:)

No comments: