Monday, December 6, 2010

Thank you Sifu

berbanyak2 terima kasih pada k.ina sifu blogger utk saya..hihi..dh lama sebenar hajat dihati nk tmbh ilmu ngn k.ina ni..tpi x berkesempatan...ada ja aral yg melintang..hehe..alasan tu..pagi tadi bru berkesempatan...alhamdulillah k.ina free...ooooyeeeehhhh...hihi..trademark aku..aku apalagi ngn peluang yg ada tu aku guna sebaik nye..dri blog aku kosong...smpai penuh aku buh dlm blog ni..hihi...sonok rupanya wat blog ni..bkn saja dpt ramai kwn..tu pun klu ad org nk kwn ngn saya la..hihi..tpi dpt mencurahkan kreativiti kita utk hias blog ni nmpk cntik..apa yg kita suka kita leh buh byk2 dlm blog..sonok,sonok..
skang ni aku tgh mengupdate blog aku..biar nmpk meletops..hihi..aku ja yg rasa cmtu...sementara bos xmsuk lg nih,leh la aku buang masa kt blog ni..terima kasih bos..:)

No comments: